명문대 지름길 = 스티븐아카데미
① 많은 AP성적과 우수한 IB 성적이 명문대 진학에 지름길입니다.
② 우수한 학생들이 스티븐아카데미에 오는 이유는?? 시간절약 + 족집게 수업 때문입니다. AP, IB 수업을 20년넘게 진행 하다보니 자연스럽게 1타 강사들이 모이게 됐습니다.
▶ 고예진 강사
과학수업 전문
① AP Environmental Science, Chemistry, Biology 전문
② IB Chemistry, Biology 전문
▶ 조하나 강사
수학 수업 전문
① AP Calculus, Precal 및 모든 수학수업
② IB Math HL / SL 전문
▶ Steven Huh 원장
까다로운 AP 과목 전문
① AP Seminar 수업 전문
전세계 학생 대상 실시간 수업중입니다!
스티븐아카데미 줌수업은 다릅니다!
① 철저한 출결관리, 수업 피드백, 실시간 시험 테스트 및 감독
② 스티븐아카데미 스타강사와 줌 수업했던 학생들 90% 이상이 최종 대학 합격할때까지 함께 합니다. 그만큼 저희 직원들은 강사와 학생 캐미를 잘 맞춰드리고 최상의 결과가 나올때까지 옆에서 도와드립니다!
<Steven Huh 원장 약력>
University of Illinois 영문학과
대한민국 10대 대기업 오너 자녀들 수업 및 명문보딩 도움
전 대원외고 해외 유학반 수석교사
전 대치동 스티븐아카데미 원장
현 Independent Counselor
현 sf스티븐아카데미 원장
SAT and ACT Essay
General High School Writing
College Application Essays
Right before a test, I tell students to “Do your average!” and not their “best.” My experience with students in test prep is that they are often concerned about the “show,” the test day, and not the day-to-day learning that they do at home or at school. The ones most disappointed with their performance on test day are the ones who did less than they thought they are capable of. Doing their “average” then is quite good and most all students are quite good in our assessment, theirs and mine, in the course of our lessons together.
The improvements we have gained in the classroom are victories and a cause for happy self-reflection. All students have them, and I am always surprised that they all do. The ones that need help, at times, I have talked with outside of class, driven them home imploring them to try harder, and not do the self-destructive things that hurt them as a person first and as a student second.
All young people improve with such care and mentoring from teachers. This is what we try to instill in our students at Steven Academy. Test prep, after all, is shooting for numbers or letters, but it’s the effort and the motivation to improve one’s self that best result in a satisfying academic achievement. Contented students do their best anyway because they know what that feeling is, so asking them to do their “average” is asking them to show what they are made of in such day-to-day quiet moments of reflection and care in what they do. Finding that in students is the key for us as educators, I believe. It is that “average” we seek in our students when we teach, and what we get out, the student’s personal “average” on a day to shine.
DISCLAIMERS: 이 글은 개인회원이 직접 작성한 글로 내용에 대한 모든 책임은 작성자에게 있으며, 이 내용을 본 후 결정한 판단에 대한 책임은 게시물을 본 이용자 본인에게 있습니다.
라디오코리아는 이 글에 대한 내용을 보증하지 않으며, 이 정보를 사용하여 발생하는 결과에 대하여 어떠한 책임도 지지 않습니다.
라디오코리아의 모든 게시물에 대해 게시자 동의없이 게시물의 전부 또는 일부를 수정 · 복제 · 배포 · 전송 등의 행위는 게시자의 권리를 침해하는 것으로 원칙적으로 금합니다.
이를 무시하고 무단으로 수정 · 복제 · 배포 · 전송하는 경우 저작재산권 침해의 이유로 법적조치를 통해 민, 형사상의 책임을 물을 수 있습니다.
This article is written by an individual, and the author is full responsible for its content. The viewer / reader is responsible for the judgments made after viewing the contents. Radio Korea does not endorse the contents of the articles and assumes no responsibility for the consequences of using the information.
In principle, all posts in Radio Korea are prohibited from modifying, copying, distributing, and transmitting all or part of the posts without the consent of the publisher. Any modification, duplication, distribution, or transmission without prior permission can subject you to civil and criminal liability.